Saturday, February 12, 2011

My Best Friends For Ever..


Danny adalah seorang insan yg aku kenali dari facebook. Merupakan seorang budak yg mempunyai kehidupan yg simple. Dia adalah BEST FRIEND FOREVER dan dia seperti adik bagi aku.
2010
 Aku berjumpa dia dekat Pulau Pinang. Aku bawa dia ke Kuala Lumpur kerana dia hendak bertemu dengan seorang gadis dan seorang abg angkatnya. 1st time aku melihat dia seperti bdk yg baik hati. Perangai dia yg paling aku tidak tahan nak gelak apabila dia nmpak ipod touch aku dan main sampai x ingat dunia. Time dia kat KL aku tgk perangai exited dia semakin x tahan. Biasa lah kalau owg x sabar nk jumpa kekasih. Tapi bila blek ke Pulau Pinang, semua kegembiraan bertukar kesedihan kerana parent dia dpt tau yg dia pergi ke KL. Dia punya risau mmg ketara. Apabila dia sudah pulang ke rumah, parent dia call aku. Mmg pening kepala nk jawab tp x pe la dia pown dh mcm adq aku. So cover je la. Time tu la paling best dan seram. Haha
2011
Buat masa nie aku x jumpa dia lagi sebab dia pown SPM dan aku penuh ngn keje. Tapi still contact dan walling dalam facebook. Aku skunk byk tolong dia terutama bila dia break ngn gf dia. Time tu la paling aku risau dekat dia. Dia asyik kesedihan je apabila dh break. Tapi skunk dh ok sbb dah ade gf bru. Haha.. Paling aku suka perangai dia skunk adalah merendah diri dan jujur. Dia ckp yg dia berkawan ngn aku bkn sbb aku ade duit tp hanya krana friendship. Tersentuh hati aku bila dia ckp mcm 2.. Aku x prnah ade kawan yg mcm nie. Always jujur dlam semua benda. Walaupown aku gurau2 kasar tp dia terima sahaja. Memang best bila ada kawan mcm nie.
Thank You Danny cuz ko always buat aku happy and laugh. Ko la satu2 ye mmber sehidup semati aku. Harap ko maafkan aku jika apa yang aku tulis nie ada salah dan silap.

No comments:

Post a Comment